13-11-2011

Det tegner til at blive en flot dag – Sol og vindstille – dejligt.

En hel masse småprojekter skal ordnes i dag, men håber på at der kan blive tid til en lang tur med hunden.

Jeg er også så småt gået i gang med ønskesedlerne til jul – ikke så svært at lave min egen, men stor udfordring i at få lavet drengenes… det foregår nemlig meget spontant… sidder vi lige så stille og taler om hvad de ønsker sig, kan de ikke rigtig komme i tanke om noget, men ser de tv…. råber de med jævne mellemrum: “det er det der, jeg ønsker mig” – og så er det bare om at skynde sig at se, hvad det nu er. Jeps reklamer har magt 😉

Selvom vejret er nogenlunde mildt, har jeg taget godt med tøj på!

Frensa bluse, Day Birger blaser, H&M jeans og converse sko, Marc by Marc Jacobs halskædeur og armbånd fra OL og Troldekugler

 

Skriv en kommentar