mig og drengene…

Min mand er ikke hjemme, så jeg har rigtig hygget med børnene i går aftes og i dag – I går aftes stod den på tegnefilm, højtlæsning og alle mand i den store seng (Mor og fars seng = altid et hit)

I dag har vi så været i biografen og se Peter Plys…. Og jeg kan desværre ikke give jer en anmeldelse af den 😉 for jeg begyndte først at følge med, da min yngste søns kammerat, sagde: “man må altså ikke sidde og spille på mobiltelefon i biografen”….. (hvad kan man gøre… andet end at vise sig som et godt eksempel???)

Nu er der bagt chokolademuffins og der er tændt op i brændeovnen… begge drengene har en legekammerat at lege med – skønt!

Help me help T-shirt, Rosemunde top, Part Two cardigan, H&M jeans, Acne støvler, Marc by Marc Jacobs taske og min yndlingshalskæde – sorte stenperler og OL lås

Jeg havde fået min nye t-shirt vasket og syntes, da lige den skulle luftes lidt – jeg synes stadig den er flot, men den er altså lidt skæv efter vask… og så ved jeg faktisk ikke om det er meningen, men den er ligesom lidt længere i den ene side ….(jeg kan ikke huske om den var det før, men tror det faktisk ikke)… så igen – godt at den støtter et godt formål 😉

Manden kommer hjem til aften, så der skal rigtig hygges med lækker mad og rødvin i aften – god lørdag til jer!

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

