29.2.12

Her til aften har jeg afløst på et step-aerobichold… pyhh det var hårdt 🙂
Nu betragter jeg mig, som værende i god form, men må efter 1 1/2 times step- og styrketræning konstatere at det er sand, hvad de kloge siger….. du kan det, du træner dig op til at kunne.
But why???? jeg bruger selvfølgelig ikke musklerne helt så hårdt til yoga, løb, zumba eller cykling til og fra arbejde, men det føles som om, jeg ikke har lavet andet end at ligge på sofaen (og det gør jeg aldrig… seriøst… aldrig)
Jeg vælger, at tro det er godt, at jeg føler min krop er blevet gennembanket… det betyder i hvert fald, at jeg gav den hele armen i dag 😉
– og når jeg sikkert ikke kan andet nu, vil jeg sidde i gyngestolen og hyggelæse blogs 😉

Inden jeg iførte mig aerobictøj var jeg i dette:

 

 20120229-193226.jpg 20120229-193238.jpg
Etirel t-shirt, Forrest & Bob cardigan, Viktor & Rolf for H&M bukser og Tommy Hilfiger støvletter

Dette indlæg blev udgivet i today. Bogmærk permalinket.

8 svar til 29.2.12

  1. Nanna siger:

    Wow, hvor er de bukser bare lækre 🙂 Er vild med satin-detaljen på siderne.

  2. Trine Lykke siger:

    Må sige jeg elkser bukserne!
    Du er nok helt smadret fordi du bruger kroppen på en helt anden måde end du plejer. Synes du er for sej, jeg var faldet død om – men jeg kan også godt li at ligge på sofaen 😉

    • walkinrunout siger:

      Ja, det er det! Måske det er derfor fitness er blevet så populært igen… der kommer man jo alle musklerne igennem 🙂
      Well – jeg er mest tilhænger af, at man gør det man synes er sjovt 😉

  3. Marianne P siger:

    Min træning er aflyst denne uge og savner det! Rigtig flotte bukser!:-)

  4. Guapizimo siger:

    Hvor er de pæne de bukser! Lige noget for mig!

    Jeg ville ønske jeg kunne smutte til træning flere gange om ugen, det passer bare dårligt ind i planerne, øv 😦

    • walkinrunout siger:

      Tusind tak!
      Ja, det er også først det sidste års tid manden og jeg rigtig er kommet i gang igen med al den sport – mine drenge går selv til noget 4 aftner, så vi kan tit passe de ind….. men det kan være svært at få koordineringen til at lykkes 🙂

Skriv et svar

