Coffee & Comwell

En rigtig dejlig dag er ved at være slut – først var manden og jeg på kaffebar i Smallegade på Frederiksberg og derefter tilbragte vi hele dagen her:

20120225-230238.jpg
Comwell Borupgaard!
Vi havde fået en smartboks for længe siden, men havde ikke rigtig fået taget os sammen til at få booket hverken barnepige eller wellnesssted og da boksen udløb 1. marts, skulle det jo snart være.
For mit vedkommende er det jo ikke nyt, men det var mandens debut med ansigtsbehandling og håndmassage, som var de behandlinger vi havde valgt – og jeg tror da ikke det er sidste gang han er med på det 🙂
Stedet emmer af hygge og ro så det kan varmt anbefales til en lille kæresteudflugt.

Dette indlæg blev udgivet i today. Bogmærk permalinket.

6 svar til Coffee & Comwell

  1. Marianne P siger:

    Smallegade er jo lige om hjørnet for hvor jeg bor:-) Lyder dejligt med en sådan wellnessdag.

    • walkinrunout siger:

      Jamen så er det jo en skam, at du ikke drikker kaffe, for i Moccashop serverer de rigtig lækker kaffe 😉
      Skønt sted du bor så – jeg kunne godt tænke mig, at bo i det område, men det er farmor som bor her – og heldigvis kommer vi tit på besøg 😉

  2. J'adore blog siger:

    Sikke et fint billede 🙂

  3. Ida siger:

    Det lyder som en super hyggelig dag. Er selv stor fan af wellness 🙂

Skriv et svar

