22-02-12

Dagens store bedrift er bagning af Mette Blomsterberg-kagen: Chokoladekage med blåbærcremeskum – jo jo – og så er det faktisk kun forberedelserne jeg har lavet. Kagen er nemlig først til i morgen og skal først…. anrettes inden servering.

Hvilken teeser hva’?

Hvis den er god får I selvfølgelig opskriften samt et billede (nu er det jo ikke helt nemt, at gå selveste Mette i bedene…. så jeg tager ingen chancer)

Al kagebagningen er foregået i nedenfor viste outfit. Det lykkedes mig at få taget mig et outfitbillede, hvor jeg er nogenlunde tør 🙂 jeg har nemlig nået at blive godt gennemblødt indtil flere gange i dag – note til mig selv…… Husk regntøj…. ALTID…. du bor i våde Danmark!

Jeg havde bare sådan lyst til lidt lyse farver samt at få prøvet tørklædet, som er fra Mia Petra og købt for et gavekort, der var ved at udløbe 🙂 Det er lidt specielt i farverne, men jeg synes det passer godt til min ansigtsfarve…. og det tæller jo lidt.

Esprit skjorte, Rosemunde cardigan, Soya nederdel & LDBK støvler

Dette indlæg blev udgivet i new stuff, today og tagget , . Bogmærk permalinket.

8 svar til 22-02-12

  1. Enig! Dejligt med lidt forårs-farver efter en lang, mørk vinter! Glæder mig til at se kagen, der (selvfølgelig) nok skal blive läkker läkker;)

  2. Ida siger:

    Håber at bagningen blev godt 🙂
    Min nytårs dessert var også fra Mette Blomsterberg og den var god 🙂
    Mener slet ikke at det regnede i København igår. Det er skægt at der kan være så stor forskel på vejret i lille Danmark 🙂

  3. Marianne P siger:

    Mette Blomsterberg kager plejer at ligne en million, så forventningerne er store:-)

  4. Nanna siger:

    Uha, det lyder spændende! Er stor fan af Mette Blomsterberg. Jeg har selv afprøvet et par af hendes opskrifter, og selvom mine kager måske ikke lignede hendes, så smagte de fantastisk. Det er jeg sikker på at din udgave også kommer til 🙂

    • walkinrunout siger:

      Tak Nanna – skønt med support 🙂 (og jeg fik faktisk læst din besked, inden jeg fik smagt kagen – havde bare ikke lige tid til at svare)
      …. Og den blev faktisk rigtig god!

Skriv et svar

