Seven of Jussi

Det plejer at være i vinterhalvåret jeg får læst mest, men i år har jeg ikke været så aktiv på den front. Det er ikke fordi jeg mangler bøger (har engang været med i en bogklub og kunne slet ikke få hold på køberiet) jeg har bare manglet de helt rigtige anbefalinger – for jeg har ikke læst en bog, jeg ikke kunne lægge fra mig, siden Stieg Larsons bøger om Salander.
Nu tror jeg imidlertid, at jeg har hørt nok anbefalinger af Jussi Adler-Olsens bøger til at gå i krig – og heldigvis havde Bedstemor et lille lager, jeg bare kunne slæbe hjem (tror kun der mangler en, for at være alt han har skrevet)

20120221-220547.jpg
De er ret tykke – så jeg er lidt spændt på, om jeg har til flere år her, eller om jeg bare sluger dem – som jeg har hørt man gør.
Har I læst nogle af dem? Er de lige så fantastiske, som rygterne siger?

Dette indlæg blev udgivet i new stuff. Bogmærk permalinket.

10 svar til Seven of Jussi

  1. Nej, jeg har endnu ikke stiftet bekendtskab med hans bøger; men vil da gerne læse nogle anmeldelser, når du en gang kommer så langt! 😉

  2. Marianne P siger:

    Har ikke læst dem…men er en stor fan af Jo Nesbø og hans historier om Harry Hole…kan virkelig anbefales:-)

  3. Ida siger:

    Jeg er igang med Journal 64 (mangler lidt under 100 sider) og har læst de andre 3 i samme serie.
    Jeg elsker selv at læse og har en svahged for krimier.
    De er gode og du har mange gode læsetimer foran dig 🙂

  4. Charlotte B siger:

    Har har læst de første 3 og skal i gang med Jounal 64 nu her. Hold nu op de er gode! Men jeg elsker også en god krimi 🙂 Jeg har fået både min mor og søster hooked på samme bøger. I samme stil kan jeg anbefale Camilla Läckbergs bøger om Erika og Patrik. De er også virkelig gode! Mener den 8. bog udkommer her til marts og hver og en af dem er gode 🙂

    • walkinrunout siger:

      Uhh ja – jeg er også med på Camilla Läckberg-bælgen. Fedt at du har fået hele familien inddraget… det er nu så hyggeligt, når man lige kan diskutere en god bog 🙂

  5. Nanna siger:

    Jeg har læst Kvinden i Buret, og kunne bestemt godt finde på at læse resten af bøgerne om Afdeling Q også 🙂

Skriv et svar

