Running in the Sun

Solen er fremme og selv om det blæser en halv pelikan (egentlig et sjovt udtryk, som jeg da snart skal undersøge, hvor stammer fra) gør jeg klar til en lille løbetur.

20120219-115941.jpg
Senere følger indlæg, med lidt om dagen i går 🙂

Dette indlæg blev udgivet i løb. Bogmærk permalinket.

4 svar til Running in the Sun

  1. Nanna siger:

    Jeps, der er godt nok gang i blæsevejret. Jeg startede min løbetur i modvind, men tilgengæld var jeg nærmest flyvende da turen gik hjemad igen 🙂

    • walkinrunout siger:

      dejligt – jeg gjorde det samme…. så er det ligesom lidt lettere at overkomme det. Håber det går godt med optrapningen til løbet 🙂 jeg har ikke fastlagt mig på noget bestemt løb endnu.

  2. Trine Lykke siger:

    Det er faktisk et ret sjovt udtryk… Vi har været på legepladsen med frk. evigglad, det var luft nok til mig 😉

Skriv et svar

