Nude Booties!

Jeg er blevet helt hooked på lyse ankelstøvler… i disse dage…

Muligvis er det en kende for tidligt, at tænke i de baner, men på den anden side er det jo altid dejligt at være forberedt. Jeg kunne rigtig godt tænke mig et par Acne Pistols (øverst til højre), men prisen på dem er lige i overkanten, af hvad jeg vil give for ikke sorte støvler. På en måde er det skørt, at tænke sådan, men ikke desto mindre gør jeg det tit…. “Når bare det er sort, er det klassisk = holder længe = må godt koste lidt mere end ellers.”

Der findes heldigvis en lang række støvler, der godt kunne opfylde min lille drøm, og til en billigere pris… (øverst venstre og nederst til højre) … Sam Edelman, som “kun” koster halvdelen af Acnes 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Jeg ønsker mig. Bogmærk permalinket.

5 svar til Nude Booties!

  1. Charlotte B siger:

    har du et link til de øverste til venstre? 🙂

  2. rikke siger:

    Så fede!! Tror de bliver et musthave her til forår og sommer 🙂
    http://modekolibrien.dk/

Skriv et svar

