hmmm….Lærkevej :)

  

Nederdel, bluse og loafers fra H&M samt Lollys Laundry tørklæde

Efter en forholdsvis kort arbejdsdag har jeg sendt mine kære drenge på vinterferie hos bedsteforældrene.

Når et lille hus i tre plan som ellers er beboet af to voksne, to børn og en hund er så stille; som det var i dag efter, at drengene var sendt afsted – føles det helt forkert. Jeg fik i hvert fald et mindre chok, da manden tændte for musikken midt i al stilheden.

Som kompensation for alt den stilhed drog en veninde og jeg i biffen og så Lærkevej.

Hvis man er til et godt grin, er det en fortræffelig film at se. Og den kan sagtens ses uden, at man har fulgt med i serien, som blev vist i tv. (Jeg har dog set en del af episoderne der også) Vejens beboere er de samme, men filmen er pænt opbygget og med selvstændig slutning….

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til hmmm….Lærkevej :)

  1. Ida siger:

    Kan godt forestille mig, at det føles helt forkert og anderledes i et tom hjem, Men rart med lidt tosomhed 🙂
    Og det lyder hyggeligt med en veninde biotur 🙂 Har selv set nogle af Lærkevejs afsnit og det er en sjov og sort serie 🙂

Skriv et svar

