11.02.12

20120211-095545.jpg
Jeg tænkte, at en smuk lørdagmorgen ikke kan benyttes bedre, end til en lille løbetur.

20120211-095704.jpg
Det var sindssygt koldt og eftersom jeg slet ikke har løbet de sidste 14 dage (med undtagelse af på ski) var det også utrolig hårdt, så det blev kun til 4 km.
Peeew 🙂
Heldigvis ventede hjemmebagte boller, importeret lækker ost fra Italien og dejlig kaffe på mig!

20120211-100153.jpg
Resten af dagen skal bruges på besøg hos gode venner – så ha’ en god lørdag!

Dette indlæg blev udgivet i løb, today. Bogmærk permalinket.

4 svar til 11.02.12

  1. Guapizimo siger:

    Smukt smukt billede, det for mig til at tænke på hvor fantastisk det er at se solen stå op!

  2. Marianne P siger:

    Smukke billeder og hvor er det sejt du har været ude at løbe…det er for koldt for mig:-)

    • walkinrunout siger:

      Tak – ja, det var jo så også for koldt til mig. Jeg plejer at kunne løbe noget længere, men jeg kunne slet ikke få varme i benene i dag… måske jeg skal vente til længere oppe af dagen næste gang. 🙂

Skriv et svar

