Kjus

Jeg har jo lige været en uge i Livigno, for at stå på ski og jeg vil derfor lige give en anmeldelse af en absolut fantastisk skijakke.

20120206-194159.jpg
Denne Kjus skijakke.
Den er ikke kun utrolig dejlig varm, men også utrolig funktionel – der er tænkt på alle detaljer.

20120206-195139.jpg
Indsyede håndledsvarmere med hul til tommelfingeren, så ingen sne kan trænge ind.

20120206-195305.jpg
Lomme på ærmet hvori der er fæstnet en lille pung – perfekt til liftkort og sygesikringsbevis.

20120206-195436.jpg
Solbrilleinderlomme, hvori der også er en nøglesnor og endelig er der trykknapper der kan klikkes omkring nogle stropper der er i skibukserne… igen, så der ingen sne kan komme ind.

20120206-195706.jpg
Der findes selvfølgelig en masse flotte, seje og geniale skijakker og jeg kunne da også godt have fundet på, at investere i en marineblå Monclerjakke eller en stor og vamset Canada Goose, men jeg er nu rigtig godt tilfreds med min investering, for den var bare helt perfekt 🙂

Dette indlæg blev udgivet i travel. Bogmærk permalinket.

2 svar til Kjus

  1. Hej!
    Har du lyst til at være med på en lille leg? Tjek mit seneste blogindlæg “I’ve been Atagged”, her har jeg nemlig valgt at “tagge” dig (der står i blogindlægget, hvad det går ud på). Håber du er med på spøgen! 😉

Skriv et svar

