Taxfree shopping

Så er vores sidste skidag forbi – nu er kun en lækker italiensk middag tilbage…. samt en monster lang køretur. Hvorfor skal der være så langt fra DK til italien????
Ud over en masse lækker sne har vi også set på alle de lækre shops i byen – og hvor ellers ses parfumerier kombineret med tobakshandler???
Jeg har kun købt  én ting…. men hvilken en… den er i denne pose.

20120203-183055.jpg

LungolivignoFashion er en sammenslutning af en række lækre shops i Livigno… pyhh … gid vi havde haft alle millionerne med på ferie.

Selv  om jeg kun købte én ting til mig selv fik jeg kigget en del på butikker og fik da også besøgt en parfumshop. Denne lækre parfume og fine deodorant er de små gaver vi købte til de søde venner som har passet vores hund.

20120205-104945.jpg

20120205-104959.jpg

Og heldigvis er de rundhåndet med parfumeprøver, når man køber gaver til de søde hundepassere 😉

20120205-105112.jpg

Lige så snart jeg har fået taget billeder af den fine sag jeg har købt, får i dem 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Taxfree shopping

  1. Nanna siger:

    Uh, spændende! Vi vil se, vi vil se… 🙂

  2. Ja, sikke da en cliffhanger! 🙂

Skriv et svar

