Klassiker i sort!

Tradaaa – her er mit køb.
Jeg har bare altid godt kunne tænke mig en klassisk Burberryfrakke – og nu skulle det så være.

20120205-173511.jpg

Dette indlæg blev udgivet i new stuff og tagget . Bogmærk permalinket.

7 svar til Klassiker i sort!

  1. Ina siger:

    Lækker!!!!!!!!!!!!!!

  2. Nanna siger:

    Wow, sikke et lækkert køb! Det er jo også noget af en klassiker, så den bliver helt sikkert et hit 🙂

  3. Guapizimo siger:

    Uh det er et rigtig godt køb det der! Jeg har en knap så fancy trench fra Zara og den har jeg GODT nok brugt meget, så meget at jeg burde eje en dyrere model 😛

    • Walkinrunout siger:

      netop… -og så kan det også helt klart forsvares at bruge sådan en portion penge.
      Det er faktisk altid en god måde, at teste sine “store ønsker” af på…. starte med en billigere udgave 🙂
      Jeg tror da du må være kandidat til én også 😉

Skriv et svar

