Bella Livigno….

Disse skønne bakker venter forude…

Jeg er dog kun nået til pakning endnu…. så følger en lang køretur, men så er det også sjuuuu, sjuuuu, sjuuu…

Jeg er ikke helt sikker på at vejrforholdene er ligeså gode som sidste år, hvor nedenstående billede er fra – men pyt… en hel uge med skøn leg med ungerne, sneen og lækker rødvin og pizza om aftenen…

Jeps, det er italien jeg drager mod i morgen – jeg er lidt spændt på, om jeg kan få nogen form for internetforbindelse på hotellet – men hvis ikke, må i have en skøn uge…. outfitsbilleder, som jeg gør mest i, er nok heller ikke så spændende… lige netop den uge 🙂

Tager I på skiferie? Hvorhen?

Dette indlæg blev udgivet i today, travel. Bogmærk permalinket.

17 svar til Bella Livigno….

  1. Jeg/vi er ikke lige så meget til sne og kolde temperaturer; men uanset hvad, så er en rejse sammen med dem man holder allermest af jo altid skøn! Det dér med pizza og rødvin kunne jeg så til gengæld sagtens være med på! 😉 Ha´ en rigtig dejlig tur! 🙂

  2. Marianne P siger:

    Åhhh, det ser lækkert ud. Er desværre mange år siden jeg har været på skiferie og savner det da lidt:-) Rigtig god ferie!

  3. Hvor er du heldig. Skiferien er desværre sparet væk i år 😦 God ferie!

  4. Malsen siger:

    Jeg elsker at stå på ski, men det er desværre mage år siden at jeg prioriterede det, så det er vist lidt Bambi på glatis nu 😛
    Jeg har dog været i Livigno om sommeren og der er mindst lige så fantastisk! Rigtig god tur 🙂

  5. Nanna siger:

    Det lyder da skønt… Ha’ en rigtig god tur 🙂

  6. Ida siger:

    Hvor er du heldig. Jeg har været i Livigno 4 eller 5 gange og det er et rigtig godt sted.
    Jeg kommer ikke afsted iår, men mine forældre er afsted i denne uge.
    Rigtig god tur 🙂

    • walkinrunout siger:

      tusind tak!
      Jeg har hørt fra andre, at Livigno bare er et sted man vender tilbage til… det må du jo kende til med hele 4-5 gange i bagagen…
      Det er min 2. gang og jeg glæder mig 😉

  7. Beam siger:

    Rigtig god tur! Er selv sej til at stå på ski, men det er desværre lang tid siden jeg har været afsted. Glæder mig til at se flere billeder og blive misundelig! Grrrrr!

  8. walkinrunout siger:

    Tusind tak… – hvordan kan du lade være????
    For mig er skiferie det ultimative…. dropper hellere en anden ferie for det.
    Der skulle være internet på hotellet, men jeg har også hørt, at med mindre det er et luxus hote (og det er det ikke) kan man ikke være helt sikker 😉 Vi får se.

    • beam siger:

      Hæhæ, vi har prioriteret andre ting såsom sommerferie til Thailand et par år. Det koster altsammen, jo. Men ja, det er da fedt at være afsted – man bliver så dejligt naturligt træt efter en dag på pisterne.

  9. Rigtig god tur! Nej, jeg skal ikke på skiferie – slet ikke med den tykke mave, jeg pt render rundt med 😉 Har faktisk aldrig været på skiferie, hvilket jeg er lidt flov over. Ved ikke rigtig hvorfor egentlig.

    • walkinrunout siger:

      Tak!
      Det er da ikke noget at være flov over, men helt sikkert noget du burde prøve 😉 om nogle år – det er noget af det sjoveste og det er især fedt at gøre sammen med sine børn 😉

Skriv et svar

