DIY in yellow

Efter at have set Sharin Foo i Voice-øvelokalet fik jeg umådeligt meget lyst til at kopiere hendes brug af de gule pulsvarmere.
Indtil videre går det meget godt – se bare:

20120123-152407.jpg
Jeg er lidt spændt på om de bliver for tykke, men på den anden side… så er de jo til gengæld varme.
Jeg skal nok vise dem på, når jeg bliver færdig 😉

Dette indlæg blev udgivet i kreativitet. Bogmærk permalinket.

8 svar til DIY in yellow

  1. Guapizimo siger:

    Jeg er spændt på at se det færdige resultat! 🙂

  2. Hvem der bare kunne strikke…. Über-lækker farve, glæder mig til at se dem færdige:)

  3. Jeg er også ret spændt på at se dem færdige. Jeg får næsten lyst til selv at kaste mig over strikketøjet! 🙂

Skriv et svar

