DIY in yellow – Done!

20120123-214523.jpg
Færdig!
Og jeg kan næsten ikke vente med at få dem på.

20120123-214644.jpg
Den gule farve er nu fin til de røde negle og i morgen skal de styles med grå og sort 😉

20120123-214844.jpg

Dette indlæg blev udgivet i kreativitet. Bogmærk permalinket.

10 svar til DIY in yellow – Done!

  1. Sådan dér! Du er da hurtig – og hvor er de fine! 🙂

  2. Marianne P siger:

    Rigtig fine…og enig med Conni, du er hurtig:-)

  3. Charlotte B siger:

    De er rigtig fede! Ville ønske jeg selv kunne strikke, for så skulle jeg klart igang med sådan et par! 🙂

  4. Trine Lykke siger:

    Du er hurtig på pindende. det er lidt a la hende fra Voice, med gule detaljer ud af ærmerne i Lørdags…

    • walkinrunout siger:

      Nemlig ja – Sharin var faktisk min inspiration 😉
      Jeg kan faktisk godt lide gult, men ikke ret meget af gangen…. og da jeg så hendes armvarmere (eller langærmede trøje) tænkte jeg… yes – there it is!
      De er allerede på i dag – og jeg lyser så dejligt op 😉

  5. Nanna siger:

    Det ser jo super flot ud! Det er en lækker (og praktisk) detalje 🙂

Skriv et svar

