snakebite…

Hentydning til mine Zara-bukser med slangeprint.

 

Zara bukser, Mexx jakke, Rosemunde bluse.

Jeg synes det er et fedt print, men jeg indrømmer jeg har ikke fået brugt dem meget. På den ene side tænker jeg, at det var godt, at jeg ikke spenderede en formue på ægte slangeskindsbukser… men på den anden side… havde jeg gjort det, havde jeg måske brugt dem meget mere. 🙂

Under alle omstændigheder liver de lidt op i mit grå-sorte vinterunivers.

Ha’ en go aften derude!

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til snakebite…

  1. Marianne P siger:

    De er superfine!:-)

  2. Jeg synes også snakeprintet er superflot; jeg har i øvrigt et par loafers, der ville matche perfekt, men så ville det nok blive for meget af det gode! 😉

    • walkinrunout siger:

      Det kan godt være… ellers skal man gå “all in” og have en tynd skjortebluse i slangeprint også 🙂
      Jeg kender faktisk en pige som fik lavet et habitsæt i Australien…. og det ser faktisk ok ud – især med et rødt tørklæde til 😉

Skriv et svar

