16 januar 2012 hurra hurra

Jeps, der er fødselsdag i familien dag – min lillesøster fylder år … og så læste jeg lige at Kate Moss også har fødselsdag i dag – så det er da et HURRA værd.

Jeg har haft travlt i dag og er først nu nået til lidt afslapning med blogland….

Jeg nåede dog lige at få taget mig et billede af dagens påklædning inden der blev helt mørkt… så det får i lige…

 Part Two Blaser, Lollys Laundry tørklæde, H&M Jeans og Fly støvler.

Lige et lille hint…

Hvis i ligesom jeg godt kan lide lydbøger og godt kunne tænke jer lidt spændende faglitteratur kan der downloades 3 bøger fra harddisken på P1.

Det er Steve Jobs – manden bag Apple; Facebook – fra kollegieværelse til børskandidat  og Hvad ville Google gøre? og det er ganske gratis.

Jeg hører dem mens jeg løber – så får man ligesom slået to fluer med et smæk

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til 16 januar 2012 hurra hurra

  1. Marianne P siger:

    Tillykke med lillesøster! …og lækkert outfit!

  2. Trine Lykke siger:

    Rigtig lækker blazer, tilføjer lige det der ekstra som nogen gange skal til 🙂

Skriv et svar

