Fredag den 13…

Kunne ikke dy mig for at bruge den velkendte dag/dato som overskrift – bær over med mig 😉
Som sagt var jeg på virksomhedsbesøg på Bestseller i går.
En rigtig flot og meget stor virksomhed, hvor ikke kun tøjet er i fokus – selve byggeriet er, selv i mørke, imponerende og arkitektonisk rigtig flot.

20120113-122519.jpg
Eftersom det var aften, var der desværre også temmelig mørkt 😉
Vi fik lov til at se alle de nye kollektioner aw2012, men måtte selvfølgelig ikke tage billeder. Ud over rundvisning på hele virksomheden fik vi også en spændende og underholdende gennemgang af historie og fakta…. blandet med sjove anekdoter og svar på alle de spørgsmål vi havde.

20120113-123317.jpg

20120113-123426.jpg 20120113-123440.jpg

Iphonebilleder 😉

Dette indlæg blev udgivet i today. Bogmærk permalinket.

4 svar til Fredag den 13…

  1. Haha, jeg havde faktisk en aftale i dag, oven i købet kl. 13, for at det ikke skal være løgn. Men det gik nu meget godt! 🙂 Spændende med sådan en Bestseller tur, med mulighed for at smugkigge.. jeg er ikke misundelig!.. slet ikke. Overhovedet ikke! Okay, måske lidt! 😉

  2. Marianne P siger:

    Det lyder rigtigt spændende…og havde nærmest glemt at det var fredag den 13 i dag:-) God weekend!

Skriv et svar

