Persille fra Flora Danica

Inden jul bestilte jeg abonnement på Bo Bedre – faktisk kun fordi jeg elsker deres julenummer og de havde lige et godt tilbud 😉
Med de fire numre af bladet til 119 kr, fik man et sødt læderarmbånd med en lille persilledusk på – fra Flora Danica.
Jeg har i dag sat den sammen med mit Ole Lynggaard armbånd – jeg synes faktisk de er fine sammen.

20120112-125421.jpg
Abonnementet på Bo Bedre har jeg opsagt igen… Synes faktisk det var lidt tyndt og de mange ideer jeg troede jeg skulle have til juleudsmykning harmonerede ikke rigtig med rødt, grønt, hygge og børn.
Aftenen byder, for mit vedkommende, på et besøg hos Bestseller i Brande sammen med en skøn flok piger 😉 bliver spændende at se virksomheden, som laver tøj lige fra name it til selected femme/homme.

Dette indlæg blev udgivet i smykker. Bogmærk permalinket.

7 svar til Persille fra Flora Danica

  1. Marianne P siger:

    Rigtigt fint og perfekt til dit OL armbånd, ja:-) Lyder ikke så dårligt med et sådant tøj-besøg:-)

  2. Malsen siger:

    Det ser SUPER ud sammen! 🙂

  3. Charlotte B siger:

    Ja som de andre siger ser de rigtig godt ud sammen 🙂

  4. Guapizimo siger:

    Skønne armbånd begge to og hvor spændende med besøg hos Bestseller 🙂

Skriv et svar

