Casual black and grey

T by Alexander Wang nederdel, Oliver Cramer t-shirt og Pulz cardigan

Åhh – en weekend går hurtigt! især når man har godt selskab og fejrer fødselsdag for den ældste af sine drenge…. som bliver 10 år – wauw!

Ja, hvor de ti år blev af, har jeg virkelig ingen ide om 🙂 De er heldigvis konverteret til de skønneste timer og oplevelser med dejlig mand, to drenge og en hund…. masser af ferier, lækkert mad, hygge, leg og højtlæsning af diverse børnebøger.

Efter en skøn fødselsdag; som grundet diverse bedsteforældres bopæl, langt fra os; strakte sig et godt stykke ind i søndagen, var det tid til at nyde det skønne vejr med pulsen lidt højere end wii-spil kan frembringe.

Jeps – løbetur vel overstået og i ok tid. Det er nu én af fordelene ved, at sneen ikke dækker hele landet i år… det kan rent faktisk lade sig gøre at løbe stærkt uden at sætte livet på spil.

 

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Casual black and grey

  1. Guapizimo siger:

    Pænt casual outfit 🙂

    Min ældste er 10, faktisk 11 i maj, jeg synes det er helt vildt at jeg har så gammelt et barn…..altså jeg føler mig jo selv helt enormt ung 😀

    • walkinrunout siger:

      ja – ved lige præcis hvad du mener – man så længe både børnene og én selv har det godt, gør det ikke noget at tiden går… det er jo helt fantastisk, hvad man kan lave sammen med dem i den alder – de er så nusgerrige, underfundige og stadig uskyldige (det meste af tiden)
      Jeg tænker på, at når man har det godt ældes man med ynde (og så prøver jeg at have det SÅ godt at man helt sætter processen i stå – det er da forsøget værd)

  2. Ida siger:

    Det er et super skønt outfit 🙂
    Stort tillykke med sin søn. 10 år kan gå virkelig stærkt 🙂
    Og totalt sejt med løbeturen 🙂 – jeg har desværre ikke været ude i flere måneder nu 😦

    • walkinrunout siger:

      Tusind tak! 🙂
      Ang. løb…. så er det værste med pauser, at det er hårdt at starte op igen – et godt råd jeg fik engang var, at viske tavlen ren og lade som om man startede helt forfra…. altså langsomt bygge op og med lidt øgning hver gang, som man let kan overskue – og så lade være med at tænke på, at man engang var i kanonform 🙂

  3. Jeg har også sådan en nederdel! De er så dejlige!!:)

Skriv et svar

