Christmas present in action

Min nye Pulz-cardigan in action – den er bare super lækker blød og varm – og trods det at vejret har vist sig fra sin mindst pæne side, er det lykkedes mig at holde varmen.

Jeg ved ikke hvordan I har det, men jeg er faktisk ved at være godt og grundigt træt af regn, slud og blæst og trods det, at vinteren de sidste to år har udfordret os på både økonomi og tålmodighed ønsker jeg mig, at der snart ville fremtone en smuk frostklar morgen med knitrende sne og solstråler som næsten kan få glas til at sprænges.

Det kunne være så skønt med en hundetur i skovens rimfrost-landskab, en kælketur på en kridhvid bakke, en sneboldkamp med ungerne, hvor sneen der har ramt ansigtet smelter og blander sig med fregnerne eller bare bare at nyde en kop kaffe ï læ på terassen….

Mens vi venter…. trækker jeg i røjserne og regntøjet og indser at storvask af mudret flyverdragter er mit liv pt 🙂

Cos bluse/Pulz cardigan/ H&M bukser/Lollys Laundry tørklæde/Ilse Jakobsen gummistøvler

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

