Godt Nytår 2012

Rigtig godt nytår allesammen – jeg håber at I vil få en skøn aften i aften og at hele 2012 vil blive helt fantastisk.

Nu har jeg jo ikke blogget så længe – ja faktisk under ½ år, men jeg nyder det virkelig – og de skønne, hyggelige, søde og sjove kommentarer fra jer er bare en kæmpe bonus. Jeg startede egentlig ud med at forsøge at holde mig lidt anonym, men da der begyndte at komme kommentarer ind til de forskellige indlæg, blev jeg både overrasket og meget glad – jeg føler jeg har fået en hel bunke ekstra veninder  – så af hjertet TAK

Det bliver lige til et sidste dagens…. for i år, for jeg var jo nød til at springe i den lækre nederdel fra T by Alexander Wang umiddelbart efter min løbetur/bad 🙂

 

Der stod lige en bordplade, man kunne spejle sig i ;0)

Cos T-shirt, Forrest & Bob cardigan, T by Alexander Wang nederdel, Acne støvler og Ole Lynggaard, My friend halskæde

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Godt Nytår 2012

  1. MarianneP siger:

    Rigtig godt nytår til dig også!:-)

Skriv et svar

