Hvad kan det ikke føre til…..

Ikke at jeg ikke havde regnet med det, men hvor fedt er det lige at møde den gule DHL-bil, lige når man åbner døren, for at begive sig ud på sin 3. juleløbetur (jo, jo – den er god nok – jeg er ved at komme op i gear igen… i hvert fald løbemæssigt)
Pakken var min Længe ventede nederdel ❤

20111230-155315.jpg

20111230-155326.jpg
Behøver jeg fortælle at jeg løb med et lille saligt smil på læberne på hele turen 😉

Dette indlæg blev udgivet i new stuff og tagget . Bogmærk permalinket.

6 svar til Hvad kan det ikke føre til…..

  1. MarianneP siger:

    Tillykke med den! Jeg har den også og er rigtig glad for den 🙂

  2. J'adore blog siger:

    Hvor er den fin 🙂 Har den i en lys grå farve 🙂

  3. Nanna siger:

    Lækkert køb 🙂

Skriv et svar

