julegaver 2011

Jeg fik ikke lige checket ind i går, da vi skulle have gæster – og selv om jeg synes vi var godt forberedt, løb tiden alligevel lidt (der skulle jo også presses en løbetur ind inden gæsterne kom) Vi havde en super hyggelig dag/aften/nat som udviklede sig til én af den slags, hvor man først sent opdager hvad klokken er og hvor meget Bourgogne der er drukket. Faktisk alt vores “Hautes-côtes de Beaune”…. så nu er det vist på sin plads at få planlagt en tur til La France, hvor lagrene kan blive tanktet op (ej heller det værdste sted at shoppe lidt)

Jeg har faktisk også kun fået vist jer to af mine julegaver, og jeg fik faktisk lidt flere end det 🙂 så her får i lige et lille glimt af godterne!

   

og det aller fineste…. fra min ældste søn

Ud over ovenstående fik jeg også gavekort, chokolade og vin. (fra arbejdet)

Jeg er så småt ved at være færdig med jul… og er begyndt at vende næsen mod nytår – vi skal være herhjemme og får gæster – middag bestilt udefra, så den bare skal varmes/anrettes så der er bare dømt hygge. Spil, leg, film og måske en tur ud at gå, hvis vejret tillader det – dejligt.

 

Dette indlæg blev udgivet i new stuff og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

