Farveorgie

20111223-141145.jpg
Et sandt farveorgie på mit yndlingsforklæde (lavet af min søn)
Nu har jeg jo selvfølgelig ikke gået sådan rundt på arbejdet, men har først lige iført mig denne beklædning – nu skal der nemlig forberedes, på madfronten, til i morgen.
Og til de af jer som ikke allerede er rejst på juleferie – jeg ønsker jer en rigtig glædelig jul og tusind tak fordi i læser med her hos mig ❤

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Farveorgie

  1. Også rigtig glædelig jul til dig og dine. Hvor er det et fint og sødt forklæde! 🙂

Skriv et svar

