two in a row…

 

Sådan havde jeg valgt outfittet til julefrokosten i går. Jeg så forøvrigt lige, at Carvenkjolen er på udsalg til 800 kr. hos Nué, som Malsen var så sød at tippe om, havde udsalg 🙂

Tidligere har jeg haft den på med bare ben…. og det er nok i grunden flottest, men jeg turde ikke i går, da jeg ikke helt vidste, hvor koldt der ville være i lokalet, vi skulle spise i…. og heldigvis, for den beslutning, for der var lidt koldt….. ikke mindst indtil efter 2 snaps 😉

Så står den jo på julefrokost igen her kl. 16 – det er med LC-pigerne og programmet er hemmeligt, så det skal nok blive spændende – må hellere få gjort mig klar 🙂

Indtil videre har jeg kun fået neglelakken klar…. (lidt snyd, for det er den samme som i går) … til de af jer, som også snart drager til juleforkost… ha en kanon aften!

Essie Sole Mate

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til two in a row…

  1. J'adore blog siger:

    Hvor ser du fin ud 🙂

  2. Nanna siger:

    Det er en lækker sag den Carven kjole 🙂

  3. walkinrunout siger:

    Tak!
    Kjolen er det eneste jeg endnu har fra Carven…. men så glad jer er for den, er det helt sikkert at der skal mere til… Har også hørt fra andre, at alt Carvens tøj bare sidder super godt 🙂

Skriv et svar

