haps, haps, haps… nu skal vi ha’ snaps…

Jeps julefrokost med alle de skønne mennesker i Fitnesscentret – julemad, øl og Snaps og med garanti lidt zumba!

LBD-tid og tror jeg skal have min Carvenkjole på – den er så super flot og jeg har kun haft den på én gang før…. i september.

Det er faktisk ikke fordi jeg ikke har været i byen siden, men den er bare én af den slags kjoler som man gemmer lidt på, fordi den er så fin… ja, sådan har jeg det altså med nogle ting… er sindsygt glad for dem, men bruger dem ikke så meget. Har det også lidt med mine stiletter fra Rasoullinia… tror det hænger lidt sammen med, at der bare ikke må ske noget med dem 🙂

Men inden det hele går løs med fest og ballade har jeg lige været ude og nyde det gode vejr… jeps, sol og vindstille…

Nissebarnet hyggespiste fra køkkenbordet…. og det må man godt i december 🙂

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

