Ny, gammel sølv nederdel…

Lidt gammelt glam i ny og kortere udgave var en del af outfittet i dag. Det er nederdelen… som egentlig var lang – den er købt for meget lang tid siden, med den intention at bruge den som kjole, men den rigtige lejlighed til et sådant outfit kom aldrig – så nu er det en kort nederdel 🙂

Den er købt på udsalg i en festkjoleforretning – i ved, sådan én for fine damer – jo jo… den hang dog udenfor og glimtede og lokkede med sine sølvtråde… Jeg kunne ikke stå for den (lige i det øjeblik)…. såååå – jeg er faktisk ret glad for at jeg endelig fik lavet den kortere 🙂

Oliver Cramer bluse, Lollys Laundry tørklæde, Fly støvler.

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Ny, gammel sølv nederdel…

  1. Guapizimo siger:

    God løsning at klippe den kort og den passer rigtig godt til alt det sorte 🙂

  2. Hvor er den (du) fin! 🙂 Jeg har selv en sølvkjole-sag, som også bare hænger, men det er fordi den venter på, at jeg liiige skal i loop “et par gange” mere, før den passer. Hehe! Glæder mig til at tage den i brug. Hvor er det skønt med noget glitter og bling til at live op på en grålig dag!

    • walkinrunout siger:

      Lige netop – december og glitter hører sammen og god fornøjelse med din sølvkjole 😉
      og det er jo altid dejligt at have noget til gode…. især når det glitrer!

Skriv et svar

