Nu er det koldt nok!

Nu er der endelig blevet koldt nok…. til at jeg har fundet min vinterjakke frem – det lyder så fint og afmålt… som om jeg kun har én.

Jeg har indtil flere, men kun én yndlings – den er sort, varm, importeret fra Berlin, 4 år gammel (ja!) og så er den stadig rigtig fin. Det der med at man kan finde den ultimative ting/tøjstykke whatever… er altså sandt. Jeg har ikke købt ny vinterjakke siden denne, for den er bare lige alt hvad jeg ønsker af en jakke (vinterfrakker – er jo en helt anden beklædningsdel, ikk’?)

Elena Miro jakke, Night Birger et Mikkelsen strik (gammel), PartTwo læderbukser, Fly Støvler og Lollys Laundry tørklæde

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

