Heja Norge

Der har været lidt stille herinde – undskyld for det, men jeg har ikke haft mulighed for at komme online (og jeg overlevede)

Mindste sønnen og jeg har i weekenden været i Norge for at besøge én gammel veninde af mig. Den skønneste tur som virkelig var tiltrængt. Det er ikke mange gange Mindstesønnen har været oppe at flyve og det er i hvert fald så længe siden, at han oplevede hele turen med førstegangs-begejstring…. Og det er ret sjovt at opleve, at det at stå i kø til at komme ombord, menageriet med at få tasker i bagageboksene og selv et ganske almindeligt toiletbesøg på et fly kan være så vidunderligt 🙂

Jeg havde forinden afrejse set, at der er vældigt koldt nordpå allerede nu og har derfor investeret i et par nye varme støvler. Jeg synes de er super lækre og varme er de i hvert fald. De er fra Ecco og koster 1400 kr.

Dette indlæg blev udgivet i new stuff, travel. Bogmærk permalinket.

Et svar til Heja Norge

  1. Nanna siger:

    De ser lækre ud. Et par varme vinterstøvler skal man altså heller ikke undervurdere. Der er næsten ikke noget værre end forfrosne fødder.

Skriv et svar

