Chokolade…..

I går var vores Ladiescircleklub i chokoladehimlen – vi lavede simpelthen de skønneste chokolader man kan tænke sig….

20111121-211308.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Chokolade…..

  1. Beam siger:

    Åh hvor skønt. Jeg har lige været i kontakt m firmaet ang. julegaver og er du gal en sej service, de leverer.
    Hvad lavede I der? ‘Pictures or it didn’t happen’, som man siger. 🙂

  2. walkinrunout siger:

    Vi lavede en masse forskellige slags trøfler, men jeg klovn, havde ikke fået mit kamera med… (plejer ellers altid at huske alt) så eneste billede jeg har er et jeg fik sendt bagefter af én af de andre piger. (ér puttet på nu – det er trøfler i selskab med varm hvid chokolade tilsat lidt kanel og cayennepeber)

  3. Beam siger:

    Uhm. Spændende! Tak fordi du hørte efter! 😉

Skriv et svar

