Tree-T fra Aidsfondet

I går kom min nye t-shirt fra kampagnen “help-me-help” – den er rigtig flot og støtter jo som bekendt et godt formål.

 

Jeg havde bestilt xl, da jeg gerne ville have den lidt stor…… og det er den i hvert fald også – måske endda lige stor nok 🙂

Og pakkeposten var i det gavmilde hjørne – for han havde også en anden lille pakke med til mig……

 

Dette indlæg blev udgivet i new stuff og tagget , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Tree-T fra Aidsfondet

  1. Sådan en pakkepost vil jeg også ha’! 😉 Fed t-shirt i øvrigt! Men ja, det med tøjstørrelser er godt nok lidt af et spil i lotteriet, i dag. Man har lidt fornemmelsen af, at hver producent kører med sit helt eget, personlige måleskema. Kunne være fedt med internationale standarder på området. 🙂

  2. Liselotte siger:

    Det er en god lille pakke. Den her kommentar er skrevet fra min nye telefon;-)

  3. Nanna siger:

    Uh… Lækkert med lidt nyt hardware!

  4. Beam siger:

    Åh, det var en lækker pakke fra posten. Sikke sød han/hun er! ;o) Har vist også luret på de tees fra Aidsfondet. Er det ikke dem med den skønne Helena C. som model? Og tlf. er jo uundværlig! Ahem!

    • walkinrunout siger:

      Jo, det er dem med Helena – 2 motiver nu og to motiver til februar – og jeps… har en sød postmand 🙂 (venter på et cover jeg har bestilt, så holder mig lige rigtig gode venner med posten, i disse dage)

Skriv et svar

