Farver og striber! ….. ja i hvert fald striber :)

Søndag aften er for mig altid en hyggestund, hvor der reflekteres lidt over ugen der er gået og den nye der skal begynde i morgen tidlig… og denne er ingen undtagelse… selvom jeg godt kunne have undværet den forgangne uge 😉

Heldigvis går det fremad med gutten min og jeg begynder at glæde mig til at få ham hjem igen (hans far har sygehustjansen i dag)

Alt i alt sidder jeg her med min ældste søn, et godt glas rødvin og hele mit blogliv og tænker, at næste uge bliver rigtig god 🙂

I tirsdags, inden alt det sygdomsballade, købte jeg en ny stribet trøje – den er fra Fransa og er både billig og lækker, se her:

Bluse fra Fransa, Jeans og tørklæde fra H&M og Tommy Hilfiger Støvler

 

 

 

Dette indlæg blev udgivet i new stuff og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

