Blå neglelak & Scary week

Jeg var til møde hele dagen i går og til zumba om aftenen, så jeg nåede slet ikke på rundtur i Blogland 😦
Den smukke blå neglelak nåede jeg dog at få lagt… og den skuffer ikke.. Er den ikke fin?

20111025-100839.jpg

Ellers er vi jo gået ind i Halloween-ugen!

Jeg har store planer…. for udklædning, uhygge og parties – hvad med jer? Er halloween bare en sjov ting, når man har børn eller er det helt ok, at klæde sig ud som hekse, monstre og Dracula? Jeg synes det er utroligt sjovt, at være klædt ud til fester og I skal nok få outfits at se senere 🙂

20111025-102610.jpg
Halloweenprojekt #1

Dette indlæg blev udgivet i today. Bogmærk permalinket.

2 svar til Blå neglelak & Scary week

  1. J'adore blog siger:

    Super flot neglelak!

Skriv et svar

