Gråt i blåt 25/10/11

I dag er det min nevøs 10 års fødselsdag – så det er nok derfor vejret har været så godt 🙂

Mit outfit i dag passer faktisk slet ikke til det skønne vejr, men der var altså frygteligt mørkt og koldt, da jeg stod op – og rent faktisk elsker jeg grå i alle afskygninger – jeg synes bare det er så flot at blande nuancer af grå sammen med én anden farve.

I dag blev det dog kun til de blå negle og lidt lilla kvaster på tørklædet 😉

 

By Malene Birger Cardigan, Lollys Laundry tørklæde, Part Two nederdel og ballarinaer fra Jette Riis

Dette indlæg blev udgivet i today, Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

6 svar til Gråt i blåt 25/10/11

  1. Liselotte siger:

    Hej,

    Du er så sød, at du linker til min blog og jeg fik endda en fin kommentar fra dig i morges, men nu er den blog tæt på fortid og i stedet kommer altdetfine.dk Vil du følges med mig i fremtiden og opdatere dit link til min blog:-)? Du er på min nye linkliste!

  2. J'adore blog siger:

    Super fint outfit!

  3. Nanna siger:

    Jeg er vild med den cardigan – den ser bare rigtig lækker ud 🙂

Skriv et svar

