aktiv søndag

Jeps – det har været en aktiv søndag 🙂

Selvom man har ferie lidt endnu, må man jo igang igen. Vi har dyrket projekt – postkassen-skal-ud-til-vejen i dag – rent faktisk er jeg ret mopset over at PostDanmark kan kræve det…. Det er jo ikke vores skyld, at vi får post (nå, ja, med undtagelse af alt det jeg selv bestiller og forventer leveret). Men nu er den i hvert fald flyttet 🙂

En 8 km. løbetur blev det også til i dag – trods det at både ben og rumpe føltes lidt tung – men vejret var jo helt fantastisk og med en god lydbog i ørebøfferne er en løbetur jo vidunderlig.

Mit outfit, for halvdelen af dagen (efter løbetøjet faldt jeg i nå-men-jeg-skal-jo-ingen-steder-så-jeg-kan-godt-have-hyggetøj-på-fælden…. fedt, at der også er plads til det)

U2-tshirt, PartTwo cardigan, Container bukser, Acne støvler og armbånd fra Marc by Marc Jacobs og et støtteprojekt for kvinder i Afrika

20111023-191359.jpg

Dette indlæg blev udgivet i today og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til aktiv søndag

  1. J'adore blog siger:

    Hvor ser du fin ud 🙂

Skriv et svar

