Hurra hurra

Jep, det er i dag min fødselsdag og hvilken dag – hele familien havde lavet smukt morgebord, med kaffe, varme boller, kage og gaver.
Der kommer lidt gavebilleder senere 😉
Da dagens program, trods fødselsdag, bød på udendørsmøde var påklædningen nød til at være lidt praktisk (det regnede nemlig – hvilket jeg overhovedet ikke har noget med at gøre – min ældste søm udtalte faktisk her til morgen: det er ikke dig mor…. for så skrap har du heller ikke været)

20110921-101112.jpg

Vintage top, H&M jakke and trousers, Ilse Jacobsen gummistøvler

Dette indlæg blev udgivet i today. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hurra hurra

  1. Liselotte siger:

    Et lidt sent tillykke med fødselsdagen:-)

    Jeg har tilføjet dig til min blogroll og tak fordi jeg er i din!

Skriv et svar

